Välkommen Nicklas Hansson
2025-03-20
GVM växlar upp! Vi är i en spännande tillväxtfas och bygger ett ännu starkare team. Nu presenterar vi Nicklas Hansson som klev in som eftermarknadschef i januari – här är 5 snabba frågor för att lära känna honom lite bättre!
Vad lockade dig till GVM och din nya roll?
GVM är ett spännande bolag med högkvalitativa produkter och en stark kundbas. Jag såg en fantastisk möjlighet att utveckla eftermarknaden, förbättra våra tjänster och skapa en kundupplevelse i absolut toppklass!
Vilken erfarenhet tar du med dig som gör störst skillnad?
Med bred erfarenhet inom eftermarknad, försäljning och kvalitetsarbete ser jag helheten – hur alla delar hänger ihop. Jag har arbetat både strategiskt och operativt och vet hur vi kan utveckla service och processer för att skapa ännu större kundvärde.
Vad ser du mest fram emot att bidra med?
Att bygga en proaktiv och effektiv serviceorganisation! Vårt mål är att göra det enklare och mer lönsamt att äga en maskin från GVM. Vi har redan fantastiska medarbetare, och genom tydligare struktur, arbetsglädje och energi ska vi skapa marknadens vassaste serviceteam.
Vilka tre ord beskriver en oslagbar eftermarknadsfunktion?
Kundfokus
Proaktivitet
Effektivitet
Proaktivitet
Effektivitet
Vilken är den största möjligheten för branschen just nu?
Digitalisering och batteriomställning förändrar spelplanen! Med uppkopplade, batteridrivna maskiner och smart datahantering kan vi erbjuda förebyggande service, minimera driftstopp och optimera underhåll – en win-win för både oss och våra kunder."
